اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌ های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌ های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی سال ۹۹ منتشر کرد .

مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌ های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌ های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی سال ۹۹ منتشر کرد . متن این اطلاعیه به شرح زیر است :

 

بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی ( Ph. D ) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام می‌گردد . تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از نحوه ثبت نام ، به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند .

 

 تذکرات مهم :

الف-عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود . لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود .

ب- افرادی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی و پژوهشی ( Ph. D ) محروم خواهند شد . این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه ( بین الملل سابق و آزاد اسلامی ) نمی‌شود .

 

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

۱- عکس ۳×۴ داوطلب
۲- شناسنامه ( تمام صفحات )

۳- کارت ملی

۴- دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد .

لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز میبایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۹۹/۸/۳۰ باشد ارائه نمایند .

۵- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

۶- موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی .

۷- حکم استخدام رسمی قطعی ( جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی ) .

۸- گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی اتمام طرح نیروی انسانی ، معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی .

۹- مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه ، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان ، ایثارگران ، همسر و فرزند شاهد ، آزاده ، همسر و فرزند آزاده ، جانبازان ، فرزند و همسر جانباز، فرزند و همسر مفقودالاثر . ( کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و. … )  

۱۰- از تمامی پذیرفتهشدگان آزمون دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان‌های دیگر نیستند ( به غیر از دانشگاه‌های شهریه‌پرداز و آزاد اسلامی ) تعهد محضری اخذ می‌شود .

تبصره ۱- مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور ، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد . 
تبصره ۲- مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها ، مؤسسات و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت ، چنانچه هزینه‌های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت گردد ، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود .

 

تذکرات مهم :

۱- براساس آئین نامه‌ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون‌های ورودی ، در صورت اثبات‌عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون ، در هر زمان از تحصیل ، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد .

۲- در رشته‌هایی که دانشجو بصورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می‌شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدأ ( اول ) خواهد بود . ( پذیرفته شدگان میبایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدأ مراجعه نمایند ) . ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدأ تعیین می‌نماید بگذراند .

 

 کارنامه :

کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد ، نمره کتبی ، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفتهشدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه ، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود .

در پایان با آرزوی موفقیت برای همه‌ی پذیرفته شدگان به اطلاع می رساند اسامی رتبه‌های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم دی ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت‌های آموزشی دانشگاه‌های مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه‌های برتر می توانند از نیمه دی ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند .

منبع : اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: